LIVRARE GRATUITA LA COMENZI DE MINIM 400 LEI
RETUR GRATUIT LA TOATE COMENZILE

Cum comand

1. INREGISTRARE CONT
Pentru a comanda un produs aveti urmatoarele optiuni:
a. Adaugati produsele dorite la “Cosul de cumparaturi” apasand butonul “Adauga in cos”, finalizand comanda ca vizitator neinregistrat si urmarind pasii ceruti.
b. Va creati propriul cont la butonul “Intra in cont” si completati datele. Veti primi prin e-mail un link de activare a contului. Dupa activare intrati in cont cu numele de utilizator si parola. Pe adresa de e-mail furnizata veti primi notificari despre comenzi. Aveti posibilitatea sa alegeti produsul sau produsele preferate si sa le adaugati in “Cosul de cumparaturi”. Dupa ce sunteti sigur ca ati adaugat produsele pe care le-ati dorit trebuie sa apasati pe butonul de “Finalizare comanda”. Dupa ce ati apasat acest Buton se vor incarca automat datele dumneavoastra personale precum si adresele de livrare memorate de contul dumneavoastra. Alegeti modalitatea de plata cea mai convenabila iar Comanda procesata va fi trimisa automat si pe adresa de e-mail cu care v-ati inregistrat . In calitate de”Client inregistrat” constituie avantaj faptul ca datele dumneavoastra personale precum si informatiile legate de livrare se incarca automat in momentul finalizarii comenzii.

Pentru informatii suplimentare va rugam sa ne contactati la urmatoarele date:
T: +40 735 208 344; +40-727-384-211; +40-259-419-571
E: [email protected]

Program relatii cu clientii:
Luni -Vineri: 9:00 - 16:00

2. COS DE CUMPARATURI
Pentru a adauga un produs in “Cosul de cumparaturi” alegeti produsul dorit, marimea si . La produsul dorit apasati butonul “Adauga in cos”. Pentru a continua cumparaturile apasati butonul “Continua cumparaturile”, apoi dati click pe “Cosul meu” si finalizati comanda alegand modalitatea de plata. Costul final va include pretul produsului si costul livrarii. Toate preturile sunt cu TVA inclus. Dupa ce ati trimis comanda, inainte de a fi prelucrata, veti primi un e-mail care confirma inregistrarea comenzii dumneavoastra. Comanda lansata si produsul cumparat reprezinta acceptul cumparatorului fata de toate conditiile si termenii de utilizare ai site-ului.

Delatii cu privire la comanda d-voastra au fost trimise automat pe adresa de mail din comanda. In cazul in care nu veti obtine confirmarea comenzii, va rugam sa contactati serviciul nostru de relatii cu clientii la adresa de email [email protected]

3. PROGRAM CONSULTANTA SI ASISTENTA COMENZI
Pentru comenzi online se poate aplica la orice ora. Daca doriti sa fiti asistat la achizitie de consultantul nostru, programul este de luni pana vineri, intre orele 9:00-16:00. In zilele de sambata, duminica si in zilele de sarbatori legale nu putem sa va oferim asistenta.

Pentru orice alte intrebari va stam la dispozitie la adresa de e-mail [email protected]
Livrarea comenzilor se face numai prin curierat rapid.

4. LISTA DE DORINTE - WISH LIST
Ati gasit produsul dorit? Selectati marimea dorita, apasati "Adauga in wish list", “Inregistrati-va contul” si produsul dumneavoastra se va inregistra in “Lista de dorinte”. Daca doriti sa mai vedeti sau sa alegeti alte produse, produsul deja selectat se va mentine in “Lista de dorinte” pana cand veti incheia sesiunea de shopping!

5. LIVRARE SI PLATA

Transportul este gratuit pentru comenzi in valoare minima de 400 lei ( valabil la plata online cu cardul; pentru plata ramburs se percepe o taxa de 5 lei ). Oferta valabila doar pentru livrarile spre locatii din Romania!
Pentru comenzile sub 400 lei, costul transportului pe intreg teritoriul Romaniei este de 15 lei ( valabil la plata online cu cardul; pentru plata ramburs se percepe o taxa suplimentara de 5 lei )

Returul este gratuit indiferent de modalitatea de plata aleasa si indiferent de valoarea comenzii in conditiile respectarii termenilor politicii de retur.

Alegeti modalitatea de plata:
a.Plata online prin card (Visa / Maestro / Mastercard). Vei fi redirectionat catre pagina PlatiOnline.
b.Plata la livrare / ramburs: numerar, la primirea coletului; Coletul nu se va deschide inainte de a semna si de a plati.


6. RECEPTIONAREA MARFII
Dupa plasarea comenzii veti primi un e-mail de confirmare inclusiv cu numarul scrisorii de transport cu care va fi livrat coletul dumneavoastra.

Livrarea marfii se realizeaza in termen de 2-5 zile lucratoare de la data plasarii comenzii. Comenzile plasate in zilele de promotie se vor livra in 2- 7 zile lucratoare din momentul plasarii comenzii.

In cazul in care curierul nu gaseste pe nimeni la adresa de livrare si nu reuseste sa predea coletul, comanda se va intoarce la BENVENUTI S.R.L. Pentru a incerca o alta expediere destinatarul se obliga sa plateasca pentru ambele expeditii.

7. DREPTUL DE RETURNARE A MARFII
Potrivit prevederilor legale in vigoare, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului.

Pentru mai multe informatii privind returul, va rugam sa cititi sectiunea POLITICA RETUR


8. PROTECTIA DATELOR PERSONALE
Conform cerintelor Legii nr.677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, cu modificarile si completarile ulterioare, cod de identificare din registrul pentru protectia datelor personale: 18015, BENVENUTI are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopuri de "reclama marketing si publicitate", "statistica", datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra, un membru al familiei dumneavoastra sau ale unei alte persoane, utilizand orice modalitate de comunicare cu firma noastra.

Datele personale sunt culese numai pentru nevoile firmei BENVENUTI si prelucrate in scopul realizarii activitatii comerciale a firmei rezultate din statut, a promotiilor si reclamei, cu respectarea imperativului de ocrotire a datelor impus de legislatie prin Legea nr.677/2001. Furnizand datele cu caracter personal, sunteti de acord cu prelucrarea lor de catre firma BENVENUTI si partenerilor sai, precum si cu primirea de comunicari comerciale din partea acestora. Fiecare client are dreptul de a vizualiza datele sale personale, de a le modifica, de a cere incetarea prelucrarii lor de catre firma sau de a se impotrivi folosirii lor.

9. GARANTIA
Benvenuti S.R.L asigura garantia tuturor produselor comercializate, potrivit dispozitiilor Legii 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora (cu modificarile ulterioare) si conform informatiilor privind garantia produselor descrise in certificatul de garantie a produsului, pentru fiecare produs in parte. Produsele deteriorate pe perioada garantiei vor fi returnate la BENVENUTI, str. Anghel Saligny, nr. 9 (Parc Industrial Eurobusiness 2) Oradea, judet Bihor, cod postal 410085. Remedierea produsului se va face in termen de maxim 15 zile de la data receptionarii coletului la depozitul Benvenuti! Garantia se valideaza cu certificatul de garantie și cu factura din colet.Daca nu este pozibila remedierea produsului, acesta va fi inlocuit cu un produs identic. In cazul in care din lipsa de stoc nu se poate efectua inlocuirea cu un produs identic, se va restitui contravaloarea produsului.